VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN


Allereerst willen we jullie enorm bedanken dat jullie een ticket voor Lekker & Live hebben aangeschaft. Omdat we dit jaar niet kunnen laten zien wat we voor jullie in petto hadden, hebben we gezocht naar een oplossing waar iedereen mee kan leven.
We begrijpen dat je misschien nog vragen hebt. Hieronder hebben we de meest voorkomende onder elkaar gezet. Klik op de vraag en vind het antwoord.
Wat gebeurt er met mijn ticket(s) voor Lekker & Live?
Al een ticket gekocht voor Lekker & Live? Dan blijft jouw ticket geldig voor de eerstvolgende editie van Lekker & Live in 2023. Je hoeft hier niks voor te doen, behalve je ticket goed bewaren en volgend jaar meenemen naar Lekker & Live. Door het behouden van je ticket steun je de culturele sector en draag je bij aan het www.bewaarjeticket.nl initiatief.
Zijn mijn locker-, shuttle- en consumptietickets ook geldig voor de nieuwe editie?
Ja, alle locker-, shuttle- en consumptietickets blijven geldig voor de nieuwe datum.
Wanneer zal de volgende editie van Lekker & Live plaatsvinden?
De volgende editie van Lekker & Live zal in 2023 plaatsvinden in Barendrecht. De exacte datum communiceren wij via de website en onze socials zodra deze bekend is.
Blijft de programmering hetzelfde?
We blijven in contact met alle agencies van de artiesten en proberen tot de beste oplossing te komen.
Ik kan mijn ticket niet meer vinden, wat moet ik doen?
Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of als je de bevestigingsmail met je ticket(s) kwijt bent, kan je via deze link: www.consumer.paylogic.nl/tickets vragen om je bevestigingsmail opnieuw te versturen.
Kan ik mijn ticket nog naar een andere dag verzetten?
De tickets blijven geldig voor de dag waar jij je kaartje voor gekocht hebt, het is dus niet mogelijk om bijvoorbeeld je kaartje voor de vrijdag nog om te wisselen voor zaterdag.
Staat je vraag er niet bij?
Stuur dan een mail naar info@lekkerenlive.nl
TICKETS